مقاله در مورد بررسي تاثير ارتباط مستمر اوليا و مربيان در پيشرفت تحصيلي دانش آموزان

مطالب دیگر:
🔑تحقیق درباره مفهوم کلی سبک اکسپرسونیسم🔑تحقیق درباره اکسیژن🔑تحقیق درباره رسالت حضرت محمد(ص)🔑تحقیق درباره ایمان و عقل🔑تحقیق درباره وظایف اساس مودم ها🔑تحقیق درباره اهمیت جنگل و مراتع🔑تحقیق درباره فعال کننده سطحی آنیونی سدیم دو دسیل سولفات(SDS)🔑تحقیق درباره بررسی اندیشه های انقلابی و اجتماعی مارکس🔑تحقیق درباره مبنا و هدف حقوق🔑تحقیق درباره مبدل های حرارتی🔑تحقیق درباره بارانهای اسیدی🔑تحقیق درباره مهندسی کیفیت بهبود فرآیندها🔑پاورپوینت آموزش مدیریت منابع انسانی🔑پاورپوینت وب کاوی Web Mining🔑پاورپوینت سیستم تعیین موقعیت جهانی GPS🔑سیستم عامل ساخته شده با پاورپوینت+نسخه فارسی🔑دانلود تحقیق شيوه قرآن در تحريم شراب به صورت 3 صحفه متن فایل به صورت ورد🔑دانلود تحقیق دانلود تحقیق اخلاق اسلامی به صورت4صحفه متن فایل به صورت ورد🔑پاورپوینت آموزش درس پانزدهم کتاب مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی ( کوه ها و دشت های زیبا )🔑پاورپوینت جلد اول و دوم کتاب حسابداری صنعتی با تأکید بر مسائل مدیریتی اثر هورن گرن و همکاران
ارتباط مستمر اولیا و مربیان, پیشرفت تحصیلی دانش آموزان, پیشرفت تحصیلی, اولیا و مربیان, دانش آموزان|963742|ynh
بهترین فایل قابل دانلود و دریافت با موضوع مقاله در مورد بررسي تاثير ارتباط مستمر اوليا و مربيان در پيشرفت تحصيلي دانش آموزانقابل مشاهده می باشد

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات: 4

به‌طور كلي اكثر پدران و مادران به فعاليت‌هاي آموزشي فرزندان خود علاقه‌مند بوده و در فراهم ساختن امكانات و تسهيلات لازم براي تحصيلات موفقيت‌آميز فرزندان خود از هيچ كوششي فروگذار نمي‌كنند. در واقع هر پدر و مادري خواهان موفقيت فرزندان خويش است

بر مبناي يك احساس و سنت ديرين مشخص‌ترين مسووليت خانواده در قبال زيست و رفاه فرزند خويش در تامين غذا، پوشاك، مسكن، بهداشت و تربيت خلاصه شده است. غذا و پوشاك و مسكن در چهارچوب تسهيلاتي كه خانواده براي خود فراهم مي‌كند تامين مي‌شود. در اين سه زمينه فرزندان خانواده‌ها در كنار ديگر افراد خانواده از امكاناتي كه نيازهاي آنها را رفع مي‌كنند بهره‌مند مي‌شوند.

بهداشت فرزندان خانواده در دو بعد مراقبت و پيشگيري و درمان يكي با مسووليت و كوشش خانواده و ديگري با مباشرت پزشك و سازمان‌هاي درماني شكل مي‌گيرد. پدر و مادر به انگيزه علاقه‌اي كه به حيات و سلامت فرزند خويش دارند، به فراخور امكانات اجتماعي و اقتصادي خود براي حفظ سلامت فرزند خويش اهتمام دارند.

در مساله تربيت، به‌ويژه از لحاظ جنبه‌هاي عمومي اغلب نقش خانواده كمتر از آن است كه انتظار مي‌رود.

شرايط اجتماعي امروز وضعي پيش آورده است كه در مجموع كوشش‌هاي پدر و مادر، آن تلاش عمده‌اي كه به هدف مشخص تربيتي متوجه باشد تقريبا جايي ندارد و دستخوش اغماض و بي‌توجهي است. اولياي بعضي از خانواده‌ها هنوز تصور مي‌كنند كه وظيفه پدر و مادر تهيه امكانات مالي و مادي و تامين نيازهاي اوليه فرزندان است و كار تربيتي را بايستي به مدارس واگذار كرد و با اين نقطه ديد كه مساله تربيت به مدرسه محول است از مهم‌ترين نيازهاي دوره رشد فرزندان خويش بي‌توجه مي‌گذرند و احتمالا به محض مشاهده رفتار نابهنجار در فرزندان خود مدرسه و معلم و ديگر عوامل تربيتي مدارس را مقصر مي‌پندارند.